Specielt om Kina strategi

Fra indkøb til udsalg i Kina.

Under højkonjunkturen frem til 2008 blev en stadig større del af produkterne, som kunderne i Vesteuropa og USA efterspurgte, produceret og indkøbt i Kina. Virksomhederne skulle lære at “flytte ud for at købe ind” til hjemmemarkederne og de nære eksportmarkeder. Nu ser det ud til at vi i fremtiden skal lære at sælge ude i Kina, hvad vi designer og eller producerer hjemme. Læs mere…

Fokuser på midtersegmentet i Kina.

Vores danske ambassadør i Kina, Friis Arne Petersen, mener [ ifølge Christian Kurt Nielsen, adm. direktør Mercuri Urval A/S, i Berlingske Tidende den 28. august], at danske små og mellemstore virksomheder har gode muligheder, fordi vi lige nu kan markere os i forhold til de andre store nationer. Læs mere…

Når kunden er kineser.

PSB-Management har spurgt Morten Søegaard, MSAssistance Ltd, der med 12 års erfaring fra det kinesiske erhvervsliv driver en konsulentvirksomhed i Shanghai, om hvad den kinesiske kunde efterspørger: Læs mere….

Kontakt PSB-Management for at få en dialog om hvordan du kan komme i gang på det kinesiske marked.

Hvem er PSB-Management ?

Skriv et svar